Možnost vrácení zboží
Naším cílem je, abyste byli se svým nákupem spokojeni. Pokud se tak nestane, máte v určitých případech možnost zboží vrátit. Níže najdete přehled, pro koho toto právo platí a jak postupovat.
Kdo může zboží vrátit?
Spotřebitel (fyzická osoba, která nakupuje mimo rámec své podnikatelské činnosti) – má právo odstoupit od kupní smlouvy uzavřené na dálku (např. přes e-shop) do 14 dnů bez udání důvodu.
Právnické osoby a podnikatelé (OSVČ, firmy, nákup na IČO) – toto právo ze zákona nemají. Vrácení zboží je možné pouze po individuální dohodě s prodávajícím.
Kdy zboží vrátit nelze
Vrácení zboží není možné v těchto případech (dle § 1837 občanského zákoníku):
- u výrobků vyrobených nebo upravených na zakázku podle požadavků zákazníka,
- u zboží podléhajícího rychlé zkáze nebo s krátkou dobou spotřeby,
- u zboží, které bylo po dodání nevratně smíseno s jiným,
- u zboží v zapečetěném obalu, pokud byl obal po dodání porušen a není hygienicky vhodné jej vrátit.
Podmínky vrácení pro spotřebitele
- Zboží musí být nepoškozené, neopotřebené, kompletní a pokud možno v původním obalu.
- Vrácená zásilka musí obsahovat veškeré příslušenství, dokumentaci a doklad o koupi.
- Zboží je nutné vrátit do 14 dnů od oznámení odstoupení.
Jak postupovat při vrácení
- Oznámení odstoupení od smlouvy – do 14 dnů od převzetí nás kontaktujte písemně nebo e-mailem na: obchod@abakron.cz.
- Vrácení zboží – zašlete nebo předejte zboží do 14 dnů na adresu určenou prodávajícím.
- Náklady na dopravu – hradí zákazník. Pokud využijete našeho přepravce, náklady na odvoz budou odečteny z vracené částky.
Vrácení peněz
- Peníze vrátíme do 14 dnů od odstoupení, a to stejným způsobem, jakým byly uhrazeny (pokud se nedohodneme jinak).
- Peníze nebudeme vracet dříve, než obdržíme zboží zpět nebo než prokážete jeho odeslání.
- Pokud bude zboží poškozené nebo opotřebené, máme právo přiměřeně snížit vracenou částku.
Důležité upozornění
- Pokud jste se zbožím obdrželi dárek, je nutné jej vrátit spolu s ním.
- Náklady na původní dopravu zboží se nevrací.
- Pokud si dopravu zajišťujete u třetí osoby (např. vlastního dopravce), cena této služby vám nebude vrácena.
V případě jakýchkoliv dotazů ohledně vrácení zboží nás neváhejte kontaktovat na e-mailu: obchod@abakron.cz nebo telefonicky. Rádi vám poradíme a pomůžeme.
